7 priežastys, kodėl Taivaną geriausia tyrinėti traukiniu

7 priežastys, kodėl Taivaną geriausia tyrinėti traukiniu

Stebėjau, kaip Ramusis vandenynas prabėga 300 km/val. įšoko į priemiestinį traukinį į Keelung naktinį turgų pasivaišinti sviestu pateptais krabais; pajutau, kaip mano ausys trankosi tuneliuose, besidriekiančiuose per marmurinius kalnų šlaitus, ir važiavau siauruoju geležinkeliu per kvapnias brangios oolong arbatos aukštumas. Taivane gali būti ne tiek daug traukinių su kulkiniais traukiniais, kiek Japonijoje, bet dėl ​​patogumo, patogumo, įperkamumo ir vaizdingų kelionių dėl savo traukinių tinklo ši nedidelė sala yra tinkama tyrinėti geležinkeliu. Tvirtas interjeras su 286 viršūnėmis, viršijančiomis 3000 metrų, Taivano geležinkelių sistema yra pakrančių pakraščiuose, kur sutelkta didžioji Taivano kultūrinio gyvenimo dalis. Nesvarbu, ar važiuojate greitaeigiu reisu iš Taipėjaus miesto į antrąjį Gaosiongo miestą, ar savaitę lėtai keliaujate aplink salą vietiniu traukiniu, visos kelionės yra per akis iki kobalto mėlynumo Ramiojo vandenyno, žaliuojančių ryžių laukų lygumos, arba stūksantys kalnų šlaitai Bet kodėl turėtumėte pasirinkti atostogas geležinkeliu aplink Taivaną, o ne kitas Azijos šalis, kurios taip pat turi puikius geležinkelių tinklus?

Tai lengva

Nuo mūšio pavargusiems JK geležinkelių keleiviams prieiti prie Taivano tinklo ir juo naudotis yra vaikų žaidimas. Visiškai suprantama anglų kalba bilietų pardavimo darbuotojai ir geležinkelių sargybiniai mandagiai padės atlikti bet kokius klausimus, ypač pirmą kartą atvykus į Taipėjaus miesto pagrindinę stotį, kur prasideda dauguma kelionių. Didžiosiose miesto stotyse lankytojų informacijos centrai visada dirba nuo 9 iki 18 val., o pranešimai apie traukinius dažniausiai papildomi anglų kalba. Taip pat bilietų pirkimas yra sinchronizavimas. Stotyse jie perkami iš personalo kasų ir bilietų automatų, kurie rodomi anglų kalba ir priima užsienio banko korteles. Bilietus taip pat galima įsigyti savitarnos parduotuvėse (7-Elevens) arba internetu. Abi pagrindinės geležinkelių bendrovės turi lengvai sekamas internetinių užsakymų sistemas: Taivano geležinkelių administracija (TRA) valdo greitųjų ir vietinių traukinių tinklą Taivano greitasis geležinkelis (THSR) teikia greitąjį tarpmiestinį susisiekimą iš Taipėjaus į Gaosiongą. Bilietus galima nusipirkti likus 28 dienoms iš anksto, o tai palengvina planavimą, ypač savaitgaliais ir švenčių dienomis, kai galima daug užsakyti traukinius. 7-priezastys-kodel-Taivana-geriausia-tyrineti-traukiniu THSR kulkos traukinys („Shutterstock”)

Galite patekti į beveik visur

TRA tinklas leidžia keliautojams apiplaukti Taivaną su daugybe stočių, pasiekiančių kalnus, paplūdimius ir visus pagrindinius miestus. Gausiai apgyvendintuose lėkštesniuose vakarų pakrantės traukiniuose, skirtinguose greičiuose, tiek greitaisiais, tiek įprastomis vietinėmis paslaugomis, kursuoja visa pakrantė iš šiaurės į pietus ir atvirkščiai. Greičiausias reguliarus traukinys yra „Tze Chiang Express” su oro kondicionieriumi, kuris trunka apie keturias valandas tarp Taipėjaus ir Gaosiongo. Šiek tiek pigesnės ir lėtesnės yra Chukuang ir Fuxing paslaugos, o įprasti vietiniai traukiniai paprastai naudojami trumpesnėms kelionėms į darbą ir atgal. Skubantiems THSR kulkinis traukinys stulbinančiu greičiu, viršijančiu 300 km/val., važiuoja nuo Taipėjaus iki Gaosiongo, o kelionė trunka apie 90 minučių. Tačiau vaizdingiausias geležinkelis driekiasi rytine pakrante, kur traukinys kartais apkabina stulbinančias jūros uolas ir dingsta kelių kilometrų ilgio tuneliais. Prieš kurį laiką įsėdau dviratį į lėtą vietinį traukinį iš Yilan į Taroko Gorge po to, kai mano atostogas dviračiu nutraukė nuošliauža, uždaranti pagrindinį kelią. Rami traukinio eiga leido pasimėgauti toli siekiančiais Ramiojo vandenyno vaizdais ir pušynais apaugusiais kalnų vaizdais.

Tai labai vertinga (ypač su geležinkelių leidimu)

Palyginti su JK kainomis, kelionės geležinkeliu Taivane yra labai vertingos. Net ir turintiems griežtesnį biudžetą greitesni traukiniai, tokie kaip Tze Chiang Express, į vieną pusę kainuos maždaug 16 EUR. Priešingai, itin greiti THSR yra brangesni – maždaug 35 EUR tarp Taipėjaus ir Gaosiongo, bet pigesni, jei užsakomi iki 28 dienų iš anksto. Jei ketinate keliauti keletą kartų, THSR leidimas yra puiki vertė. Juos reikia įsigyti ir rezervuoti internetu adresu thsrc.com.tw prieš atvykstant į Taivaną. Priklausomai nuo jūsų poreikių, siūlomi įvairių tipų leidimai. Skrydžių vizitams į neribotą trijų dienų bilietą įeina greitieji traukiniai už 64 EUR, o lėtoms kelionėms vietiniais traukiniais idealiai tinka penkių dienų standartinis bendras bilietas, kainuojantis 82 EUR

Galite pietauti keliaujant

Taivanas visoje Azijoje garsėja savo unikalia virtuve, o keliaujantiems geležinkelio stotyse yra puiki priešpiečių dėžės sistema, panašiai kaip japoniškos bento dėžutės, žinomos kaip biandang. Šias vienkartines priešpiečių dėžutes galima nusipirkti pačiame traukinyje arba stoties salėse, jose paprastai yra ryžių, mėsos, kelių daržovių, virtas kiaušinis ir marinuoti agurkai. Pagrindiniai mėgstamiausi ryžiai, tokie kaip kiaulienos gabalėliai, yra labai nebrangūs – kartais mažiau nei NT100 (3 Eur), o vegetarai turėtų rasti tofu pagamintų dėžučių.

Pamatysite vaizdingas šakų linijas

Tarp privačiai valdomų istorinių atšakų, nukrypstančių nuo pagrindinės linijos, yra puikus Alishan Forest Railway. Ši istorinė trasa baigiasi kalnų miškais iš netoli Chiayi, o maži turistiniai traukiniai, atvažiuojantys iš aukščiausios Taivano stoties Chushan (2 451 m). Jis buvo pastatytas Japonijos kolonijinio valdymo laikotarpiu apie 1912 m., siekiant palengvinti medienos ruošą ir kerta daugybę senų medinių tiltų. Kitos atšakos apima Jiji Line: vaizdingą 30 kilometrų maršrutą centriniame Taivane, pastatytą XX a. 2 dešimtmetyje, kad aptarnautų hidroenergijos pramonę, o Pingxi linija, dar vienas XX a. XX a. XX amžiaus XX amžiaus XX a. kūrinys, buvo nutiesta anglies pramonei, bet dabar lankytojus veža smagiai. per kelis krioklius.

Vakarinės pakrantės miestai

Kadangi pagrindinės Taivano gyvenvietės yra sujungtos geležinkeliu ir integruotos į miesto metro, autobusų ir dviračių nuomos tinklus, Taivano miestus tyrinėti nesunku. Didžiausias galvos skausmas tikriausiai kyla dėl to, kaip viską sutalpinti. Nors Taipėjus oficialiai nepriskiriamas prie vakarinės pakrantės miestų, dėl departamento prekybos centrų, maisto aikštelių ir naktinių turgų labirinto verta aplankyti jį būnant regione. . Mėgaukitės gausia klasikinių gatvės maisto patiekalų, tokių kaip dvokiantis tofu, porcija. Raudona Tamsui-Xinyi metro linija, važiuojanti iki pagrindinės stoties, sustoja Taipei 101 – 10 pagal dydį pasaulyje dangoraižyje. Vakarinės pakrantės geležinkelio maršrute yra trys privalomi miesto sustojimai Taichung, Tainan ir Gaohsiung. Taičungas jaučia jaunatvišką gamtos mokslų muziejų, kuriame eksponuojami animaciniai dinozaurai, ir yra taškas, iš kurio galima išeiti į Gaomei paukščių gausias pelkes ir Taivano eteriškai gražų Saulės mėnulio ežerą. Atvykus geležinkeliu į Tainaną, didelės istorinės šventyklos, o jūros dievybę Matsu ir Konfucijų gerbiančių šventyklų nereikėtų praleisti. Tuo tarpu prie Meilės upės Gaosionge yra šurmuliuojantis restoranas ir baras, taip pat populiarūs naktiniai maisto turgūs, tokie kaip Liuhe, aromatingi su delikatesais, pavyzdžiui, žuvies ryžių makaronų sriuba. Už miestų ribų regiono lankytojai taip pat turi galimybę tyrinėti nuostabius miestelius, kad galėtų autentiškiau susitikti su vietiniais. Raudonos plytos nutiesia kelią šurmuliuojančios Lukango senosios gatvės, esančios Čanghua apygardoje, prekystalius. Tolesnis Vufengo miestelis yra paslėptas tarp vietinių Hsinchu apygardos kalnų šlaitų, suteikiant keliautojams galimybę atsipalaiduoti, atsipalaiduoti ir pasinerti į karštą šaltinį su vienu didingiausių šalies vaizdų.

Rytinės pakrantės gamtos stebuklai

Tiesiog tiesti geležinkelį rytinėje pakrantėje buvo kažkoks inžinerinis stebuklas. Vartai į kvapą gniaužiantį Taroko tarpeklį ir jo staigias marmurines bedugnes yra Hualien miestas, kurį lengvai pasieksite dvi valandas trunkančiu traukiniu iš Taipėjaus miesto. Žygiai yra populiarūs, o du geriausiai žinomi takai aplink Taroką yra plaukuotas stačias Zhuilu senasis takas ir trumpesnis Lushui-Holiu takas. Kalnams mažėjant į pietus žemyn TRA rytine linija geležinkeliu keliautojai susidurs su karštosiomis versmėmis, originaliais austroniečių aborigenais ir galiausiai laukiniais paplūdimiais aplink Kentingą toli giliuose pietuose.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *