Argentina yra didelė šalis. Iš tiesų, tai plati šalis, kurioje ilgi atstumai tarp svarbiausių turistinių lankytinų vietų.
Jos plotas viršija 3,7 milijonus kvadratinių kilometrų, o gyventojų skaičius yra apie 46 milijonai, todėl šalis yra retai apgyvendinta pagal savo dydį. Argentina yra didžiausia ispanakalbė šalis, antroji pagal dydį šalis Lotynų Amerikoje ir aštuntoji didžiausia šalis pasaulyje.
Tačiau, planuojant savo kelionę, galima pasirinkti kelias kelionių galimybes. Čia pateiktas vadovas, kaip keliauti po Argentiną autobusu, lėktuvu, automobiliu ar traukiniu.

Autobusai yra geriausias būdas pažinti kiekvieną šalies kampelį
Argentinoje autobusai vadinami micros, ir galima keliauti visoje šalyje naudodamiesi vidutinio ir ilgo nuotolio paslaugomis.
Kalbant apie komfortą, yra kelių tipų autobusai, ypač tie, kurie keliauja ilgo nuotolio maršrutais. Kai kuriuose yra dalinai nuleidžiamos sėdynės (pardavinėjamos kaip semi cama), nuleidžiamos sėdynės (cama) ir prabangios sėdynės (cama ejecutivo arba suite). Šiuose autobusuose taip pat galima gauti karštą maistą.
Visuose ilgų nuotolių autobusuose yra tualetai, nuleidžiamos sėdynės ir oro kondicionierius (kartais jis būna per stiprus, todėl verta pasiimti striukę). Kai kurios įmonės siūlo ir belaidį internetą bei USB lizdus, tačiau neturėtumėte pasikliauti jais verslo susitikimams planuoti.
Keliaudami iš Buenos Airių, pasistenkite apsaugoti savo daiktus, ypač atvykus į Retiro autobusų terminalą, kur reikėtų būti atsargiems dėl asmeninių daiktų, ypač telefono.
Automobilio nuoma yra brangi, tačiau ji leidžia tyrinėti naujus kelius
Automobilio nuoma Argentinoje yra brangesnė nei Europoje ar Šiaurės Amerikoje. Tačiau kelionės po naujas vietas nuo pagrindinių turistinių lankytinų objektų kompensuoja šias papildomas išlaidas.
Taip pat tai puikus būdas aplankyti mažesnius miestelius šiaurės vakaruose, tokius kaip Salta, Jujuy ir Patagonija, kur keliavimo autobusais paslaugos yra nedažnos.
Nuomojant automobilį, rinkitės neribotą ridos pasirinkimą. Pagrindinis trečiosios šalies apsaugos draudimas yra automobilio nuomos sutarties dalis. Jei keliaujate į kaimyninę šalį, įsitikinkite, kad nuomos sutartis ją apima. Nacionaliniai keliai paprastai yra geros būklės, nors kaimo keliai dažnai nėra asfaltuoti ir su duobėmis.

Traukiniai yra puikus būdas pamatyti kraštovaizdį neskubant
Argentinos geležinkelių tinklas tapo vienu iš didžiausių pasaulyje ir pavyzdžiu Lotynų Amerikai. 1990-aisiais tinklai buvo išardyti ir perleisti į privačias rankas.
Daug intermiestinių traukinių paslaugų nebuvo tęsiamos, todėl paslauga suprastėjo. Tačiau kai kurie populiarūs miestai, tokie kaip Mar del Plata, Kordoba, Rosarijus ir Tukumanas, vis dar yra pasiekiami traukiniu.
Paslaugos yra daug lėtesnės ir retesnės nei autobusų, tačiau pigesnės. Kai kuriose šalies dalyse traukiniai siūlo įspūdingus panoraminius vaizdus, tokius kaip El Tren del Fin del Mundo (Pasaulio pabaigos traukinys) Ušuajoje, Tren Ecológico de la Selva (Džiunglių ekologinis traukinys) Puerto Igvasuje ir Tren a las Nubes (Traukinys į debesis) Saltoje.
Lėktuvai pagerino savo kainas ir ryšius
Aerolíneas Argentinas yra pagrindinė šalies avialinija, aptarnaujanti daugybę vietinių, regioninių ir tarptautinių maršrutų.
2018 m. vyriausybė atvėrė duris žemų kainų aviacijos bendrovėms. JetSmart ir Flybondi, dvi Argentinoje skraidančios linijos, sustiprino konkurenciją vietos rinkoje. Kainos pagerėjo, o pasirinkimų skrydžiams padaugėjo, ypač į turistinius centrus, tokius kaip Barilokė, Puerto Igvasu ir Mendosa.
Užsisakius bilietą iš anksto, jis gali būti pigesnis už autobuso bilietą. Skrydžių kainos per šventes, ypač gruodį ir sausį, kai argentiniečiai planuoja vasaros atostogas, stipriai kyla.
Keltas į Urugvajų
Argentinoje nėra daug galimybių keliauti laivu. Tačiau tai puikus būdas greitai pasiekti Koloniją, Montevidėją ir Puntą del Este Urugvajuje.
Paslaugas siūlo Colonia Express ir Buquebus. Nuolatiniai maršrutai eina per Paranã deltos kanalus iš Tigro. Sturla siūlo ekskursijas upe iš Puerto Madero, kad aplankytų La Plata upę ir Tigrą. Jei norite pasiekti Ušuają autobusu ar automobiliu, turite kirsti Čilę ir ten persikelti keltu per Magelano sąsiaurį.

Buenos Airėse, metro (subway) yra greičiausias būdas judėti
Buenos Airės yra vienintelis miestas šalyje su metro tinklu, turinčiu šešias linijas ir 56 km ilgio bėgių.
Norėdami naudotis metro, autobusais ir priemiestiniu traukiniu, turite įsigyti SUBE kortelę. Tai nėra lengva, tačiau metro stotyse ir kai kuriuose kioskuose ją paprastai galima rasti.
Didelis autobusų tinklas yra identifikuojamas numeriais, kaip ir kituose dideliuose miestuose, tokiuose kaip Kordoba ir Rosarijus. Kai kurios Buenos Airių dalys turi išskirtinį autobusų koridorių, kuris padeda pagreitinti kelionę. Iš pradžių gali būti kiek sudėtinga rasti stovėjimo vietas.
Moovit ir Mapa Interactivo Buenos Aires yra dvi programėlės, kurios padės pažinti miestą nenuklystant. Saugokite savo telefoną ir asmeninius daiktus nuo kišenvagių traukinių stotyse, metro stotyse ir autobusų stovėjimo vietose.
Pastaraisiais metais Buenos Airių taksi skaičius sumažėjo dėl aštrios programėlių, tokių kaip Uber, Cabify ir DiDi, konkurencijos.

Važinėjimasis dviračiu yra gera galimybė kai kuriose vietose
2009 metais Buenos Airės sukūrė daugybę dviračių takų, kad skatintų važinėjimąsi dviračiais. Šiandien mieste yra daugiau nei 300 km dviračių takų. Tai puiki transporto priemonė ir puikus būdas pažinti plokščią ir tankiai apgyvendintą miestą. Ecobici yra dviračių dalijimosi sistema Buenos Airių mieste.
Turi 340 stočių ir daugiau nei 3600 dviračių, išsidėsčiusių visame mieste. Užsieniečiai, naudodamiesi programėle, turi tik turėti galiojantį pasą ir tarptautinę kreditinę kortelę. Miestai, tokie kaip Kordoba ir Rosarijus, taip pat išplėtė savo dviračių takų tinklus ir sukūrė viešą dviračių sistemą.
Jei esate nuotykių ieškotojas, kelios dienos ilgojo maršruto „Septyni ežerai“ važiavimas dviračiu yra neįtikėtinas. Jo ilgis yra 110 km ir jis jungia Villa La Angostura ir San Martin de los Andes Patagonijoje, kirsdamas ežerus, kalnus ir miškus.
Kita gera galimybė yra Kelčakičių slėniai, 300 km maršrutas per šiaurinę Argentiną (Salta, Tukumanas ir Katamarka), jie žavi nuostabiais kalnais, molio konstrukcijomis ir indėnų paveldą turinčiais kaimais.
Argentina nėra labai daug neįgaliems žmonėms skirto transporto
Šalyje atliktina dar daug darbų, susijusių su prieinamumu. Dideliuose miestuose dažnai galima pamatyti nepasiekiamus siaurus šaligatvius ir pastatus. Tačiau Buenos Airės stengiasi pagerinti vežimėlių pritaikymą viešbučiuose, autobusų ir metro stotyse.
Nacionalinių parkų administracija, apimanti kai kuriuos iš lankomiausių šalies parkų, tokius kaip Igvasu, Los Glacierai ir Nahuel Huapi, aktyviai stengiasi dėl prieinamumo, įrengdama pritaikytas kėdes laukinėse vietovėse, pritaikytus takus, rampas ir pritaikytą infrastruktūrą.

Kelionių aistruolė ir patyrusi kelionių tinklaraštininkė, kuri rašo apie įvairius kelionių aspektus: nuo apgyvendinimo ir maisto kultūros iki įdomiausių lankytinų vietų bei praktiškų kelionių patarimų. Ji dalinasi savo atradimais apie parkus, muziejus ir kitas pramogas, taip pat analizuoja skrydžių taisykles bei geriausius suvenyrų pasirinkimus. Aistė siekia įkvėpti kitus atrasti pasaulį per autentišką patirtį ir atsakingą keliavimą.